Ubezpieczenia dla firm

Liberty Ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw

Podczas pierwszych miesięcy sprzedaży oferty ubezpieczeń komunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Liberty Ubezpieczenia, skorzystało już ponad 1 tys. firm. Jak widać ze statystyk ubezpieczyciela, klienci najczęściej wybierali szeroki zakres ochrony.

– Zanotowaliśmy zwiększoną sprzedaż ubezpieczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw w poszczególnych miesiącach. Większą popularność zawdzięczamy dobrze przygotowanej ofercie produktowej, która doskonale trafia w potrzeby klientów. Polisy dostosowywane są do zakresu ochrony biznesu i dostosowane do specyfiki branży. Pozwala to na ubezpieczenie firmy dokładnie od tych ryzyk, które są najbardziej prawdopodobne- dodaje kierownik ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Liberty Ubezpieczenia Rafał Klepuszewski.

Jak podkreśla menadżer Liberty Ubezpieczenia, sukces oferty jest także spowodowany stworzeniem intuicyjnej aplikacji sprzedażowej dla agentów, którzy obsługują klientów z segmentu małych i średnich firm. W ramach narzędzia firma zwraca szczególna uwagę na zastosowanie sugerowanych zakresów ochrony dla każdego przedsiębiorcy.

Oferta, która w portfelu Liberty Ubezpieczenia znajduje się od października, dedykowana jest firmom, które do ubezpieczenia zgłaszają mienie o wartości 10 milionów złotych na jedną lokalizacje oraz do 20 milionów złotych na wszystkie lokalizacje. Polise można wykupić i za pośrednictwem agenta, brokera oraz multiagencji. Propozycja ta jest dedykowana do przedsiębiorstw z sektorów: sprzedaż i sklep, biuro i informatyka, edukacja, uroda i sport, zdrowie, apteki, produkcja, budownictwo, naprawy i usługi oraz wypoczynek i gastronomia. Oferty proponowane przez Liberty Ubezpieczenia mają przede wszystkim bardzo kompleksowy charakter, ponieważ przy zakupie jednej polisy, przedsiębiorca może uwzględnić w niej wiele różnych ryzyk. Co więcej, przy części opcji Ubezpieczyciel nie wymaga dodatkowych opłat z tego tytułu. Takimi opłatami nie są obciążone rozmrożenie środków obrotowych, koszt najmu lokalu zastępczego czy zwrot utraconego czynszu. Dodatkowo, Liberty Ubezpieczenia pozwala na wykup dodatkowych ofert w tym usługą awaryjnego sekretariatu. Klienci biznesowi mogą dowolnie kształtować zakres ubezpieczenia.

Jednym z głównych obszarów ekspansji polskich ubezpieczeniach jest właśnie sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Niedawno, według informacji podanych przez „Puls Biznesu” jedna czwarta przedsiębiorstw z sektora nie posiada ubezpieczeń. Na rynku pojawia się coraz więcej produktów dedykowanych dla tego typu przedsiębiorców. Od 2014 roku oferta dla MSP znajduje się także w Link4 i Proama. Część towarzystw zapowiedziała, że wprowadzi do swojej oferty takie polisy już w niedługim czasie.